Wednesday, October 15, 2008

John McCain












12 comments:

Tim Bye said...

TREMENDOUS piece Dominic - you have nailed his expression here! Really great stuff!

kencoogan said...

Hey Dominic, these are all really amazing caricatures and I absolutely love the skin tones you use. Are these all done in Photoshop?

Mike Eppe said...

Excellent!
L'oreille en particulier, elle me tue, on pourrait presque la toucher! C'est fou.
Merci pour tes visites régulières et commentées, j'apprécie beaucoup.
N'hésite pas à être critique; des conseils d'un professionnel sont vivement bienvenus.
A+
mike

Bradley Cayford said...

Haha....this one is really nice. It's funny because I'm just watching the debate right now. Very nice, I must say....very nice.

m3ng said...

Very nice!!

Omar "OX" Rodriguez said...

I like the way you did his tie and the planes in his face.

Sebastien Dieu said...

tu frôle le réalisme dominic! impressionnant!!!
en ce qui concerne les élections, je pense que les républicains on choisis le candidat le plus malhabile contre obama, est ce que cela suffira pour retrouver les démocrates au pouvoir???

BOD said...

Définitivement trés fier d'avoir ton blog dans mes liens quand je vois ton travail. Extra !

Nelson Santos said...

One of the best ive seen Dominic great job the treatment on the ear is perfect.

Faboun'e said...

... Pas Mieux ...!
;)

Achde said...

ben grace à toi, je pencherai vraiment vers Obama et ses grande oreilles !! Super boulot !!

Jay Farley said...

Amazing!! You made him look very apish. Excellent job.